00:12

Rowerowy Rajd Galerii Pomorskiej zgromadziła na starcie ponad 1200 cyklistów przeróżnej maści. Pogoda dopisała aż nad to - żar lał się z nieba niemiłosiernie. Jak zawsze nieoceniony Zbigniew Wiśniewski z Rowerowej Brzozy, zapewnił wiele atrakcji tego dnia: pokazy tańca, fitness, spinning, konkursy dla dzieci i rodzin (wszystko widać na zdjęciach:). Ja szalałam z pożyczonym aparatem (mój się zepsuł :() na Kokosie (kocham moje ostre koło:*). Zapraszam do oglądania moich zdjęć z Rajdu oraz zdjęć Pana z Wąsem :) (któremu zresztą bardzo dziękuję za kilka ujęć, bo jak to szewc bez butów chodzi, tak mnie nigdy nie ma na zdjęciach ;P).
MOJA FOTORELACJA ORAZ RELACJA PANA Z WĄSEM 


Gratulacje dla Łukasza Sosnowskiego z Flying Bikers Więcbork, za zajęcie III miejsca w sopockim Family Cup 2011!

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 coco bike , Blogger