19:13

Rowerowy Rajd Brdy

12-13.06.2010 odbył się III Rowerowy Rajd Brdy zorganizowany przez stowarzyszenie rowerowabrzoza.pl. Organizator Zbigniew Wiśniewski stanął na wysokości zadania i kolejny raz udowodnił, że rower łączy ludzi, niezależnie od wieku, profesji, stanu zdrowia czy pozycji społecznej. Na imprezę wpadło popedałować ponad 120 cyklistów. Rajd miał formę dwuetapową: turystyczną i dłuższą trasę MTB. Ja pomimo braku jakiegokolwiek przygotowania, wybrałam się na trasę MTB (190km) /:B. Po pierwszym dniu, mój tyłek, kolana i kręgosłup wołały o pomstę do Nieba. After party w Rudzkim Moście zrekompensował trudny dzień w 100%! Po kilku zmianach technicznych drugi etap poszedł nawet w dobrym tempie w towarzystwie Tomaszura i Jerzego Szabłowskiego (60 lat) - respekt! I tak jakoś dziwnie wpadłam na drugie miejsce na pudło, bo oprócz mnie jechała jeszcze jedna dziołcha z "Tczewa, który jest położony 30 km na południe od Gdańska" :) - reszta dziewczyn wymiękła ;B. Oficjalna dekoracja odbyła się na Rybim Rynku: 1# Kitajec, 2# Smok64, 3# Łukasz Sosnowski z Teamu Flying Bikers. Dokładna relacja foto-video znajdzie się na stronie organizatora. Wspomnienia... bezcenne! Chciałabym serdecznie pozdrowić team Flying Bikersów - mogłam ich w końcu poznać z bliska i osobiście:).

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 coco bike , Blogger