08:20

RAJD DO MIASTA ZAKOCHANYCH 21.05.2011


21 maja 2011 roku odbył się przesympatyczny RAJD DO MIASTA ZAKOCHANYCH, zorganizowany przez charyzmatycznego Zbigniewa Wiśniewskiego z Rowerowej Borzozy. Start - Bydgoszcz, Fordon. Meta - Ostromecko. Dystans ok.80km pięknym szlakiem Doliny Dolnej Wisły. (my zrobiliśmy dobrą stówkę z dojazdami do mety i Bydgoszczy). Pogoda była wyśmienita (słońce spaliło mi ramiona;), aczkolwiek zawisło nad nami sporo chmur. Było parno, a w powietrzu utrzymywały się pyłki różnych roślin (generalnie, pogoda nie dla alergików;). Ja pełniłam rolę fotografa rajdowego - po tym jak nie mogłam dogonić grupy, po zrobieniu zdjęć na trasie, już więcej się nie zatrzymywałam;P Niebawem zobaczymy materiał  filmowy 'PEDAŁ TV' w wykonaniu videobikera Tomaszura :). Super atmosfera i organizacja,  zwiedzanie Kościoła pw. Wniebowzięcia NMP, bufety pełne dobrego jedzenia, szybkie tempo przemieszczania (w Chełmnie ponoć byliśmy przed planowanym czasem), świetne after party w Ostromecku. Powiem krótko: nie ma co marmolić, trzeba wspierać i brać udział w imprezach organizowanych przez Zbyszka i kropka! Zapisałam się na IV Rajd Brdy (180km) i nie mogę się doczekać. Oto link do mojej fotorelacji z RAJDU DO MIASTA ZAKOCHANYCH oraz info, dlaczego Chełmno jest miastem zakochanych :)

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 coco bike , Blogger