14:04

yyy... moja rzyć!


Oto Coco-Cyclo-Prototypo :D Po modyfikacji modełka, akceptacji przez Kriśnę słowami "no to mamy Cię Kochasiu", zacząć będzie już czas produkować je :). Muszę kupić maszynę, będzie grubo! W zamyśle: oryginalne, niepowtarzalne cyklistki i myślę nad team'ówkami. Wyjdzie w praniu... Grafa "FIX" mojego projektu;).

Potrzebuje kopa w rzyć, bo nie chce mi sie robić projektów do budy. W toku praca nad koszulką kolarską dla sympatycznego teamu "Flying Bikers Więcbork", którzy nie dają mi spac po nocach ;D. Niezwykle frapująca produkcja, pochłonęła mnie od samego początku :) Rower Power!

2 komentarze:

Tomaszur pisze...

Dla mnie jedną!!! Czapki są super, nawet na moją wielką głowę pasują :)

COCO PROJEKT pisze...

Przecież wiesz, że dostaniesz specjalną z Czakusem, do kompletu z koszulką;)

Copyright © 2016 coco bike , Blogger